Tabung Masa Depan

Sunday, November 1, 2009

Kekasih gelapku..

Malam2 mcm ni..tiba2 je aku rasa rindu kat seorang jejaka tampan ni..dia bg aku mmg t'sgt la macho..Apa yang bestnye kat dia ni..dia bukan setakat macho, tapi jugak fotogenik..mana taknye, walau dalam keadaan apa sekalipun..kalau ada flash kamera menghala kat dia, automatik dia akan terseyum. Walaupun masa tu dia tengah menangis.. Kelakar tengok gelagat dia yang satu ni. Entah ikut perangai sapa aku pun tak taulah..Tapi yang pasti dia mmg sgt2 suka bergambo..dan bila tengok balik semua gambo2 dia..buat aku rindu sgt nak balik johor..Rindu nak jumpa kekasih gelapku...rindu nak peluk dia kuat2 biar dia nangis2 pun takpe..(kejam)..Muhamad Irfan Khairi i lup u so much!!!!


Smile... ;)


Tenyum...;)


Tenyum agi.. ;)

"Belakang tu baju abang alip..abang alip ni mmg cuka cgt cepah2kan baju dia..dia cuka ajak kita men gusti2..walaupun kita tecik agi, tapi kita tetap boleh lawan tau.."

"peace epan.. dah besar epan lawan lagi ngan abang alip tau..

Diorang ni..mmg lasak..mungkin sbb lelaki, jumpa jek nak ajak bertinju..yg lawaknye..si alip ni dah umur 4 taun..si epan br jek 1 taun 4 bln..tapi dah bleh lawan abang alip dia..garang epan ni..keh3..


suka betol dia main kat celah2 kerusi..pastu panjat sana panjat sini...aish..


kalau dah naik mende ni, jgn harap dia nak turun slagi tak penat..

Arghh..rindunya kat epan..hari tu kak lin msg. dia kata sepupu si Epan ni 2 malam mimpikan epan..sampai ngingau2 panggil nama Epan dalam tido..dia kata kat mak dia, dia ingat dia tido peluk Epan..rupanya sedar2 peluk bantal..ptg tu..ayah dia balik keje, blm masuk rumah dia dah ajak pi rumah epan..rindu sgt dia ngan epan..keh2..lawak plak dgr..dulu Epan ni dijaga sekejap oleh mak sdara dia..sbb tu sepupu dia rapat ngan Epan..

Aku pun rindu Epan gak..kalo tengok keletah dia..asik nak ketawa jek..nakal tu biasalah..dah nama pun budak2..lelaki pulak tu..lasaknye lebih la..tapi yg nakal tu la yg buat hati terhibur..;) Cuti ni dapat la jumpa pipan..Kak Lin kata pipan dah makin nakal sampai Kak Lin makin kurus la skang ni layan kerenah si pIpan...pasni aku nak jaga epan pulak la..da gemuk da ni..agak2 leh tak turun 10 kg???hehehehe

4 comments:

FdausAmad said...

salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

selambe.

gewd-gurL perhaps said...

alahai cerah je kekasih u too.. haha

pablo said...

tahniah atas pertunangan. semoga berbahagia.

suriya said...

terima ksih...:)

Sunday, November 1, 2009

Kekasih gelapku..

Malam2 mcm ni..tiba2 je aku rasa rindu kat seorang jejaka tampan ni..dia bg aku mmg t'sgt la macho..Apa yang bestnye kat dia ni..dia bukan setakat macho, tapi jugak fotogenik..mana taknye, walau dalam keadaan apa sekalipun..kalau ada flash kamera menghala kat dia, automatik dia akan terseyum. Walaupun masa tu dia tengah menangis.. Kelakar tengok gelagat dia yang satu ni. Entah ikut perangai sapa aku pun tak taulah..Tapi yang pasti dia mmg sgt2 suka bergambo..dan bila tengok balik semua gambo2 dia..buat aku rindu sgt nak balik johor..Rindu nak jumpa kekasih gelapku...rindu nak peluk dia kuat2 biar dia nangis2 pun takpe..(kejam)..Muhamad Irfan Khairi i lup u so much!!!!


Smile... ;)


Tenyum...;)


Tenyum agi.. ;)

"Belakang tu baju abang alip..abang alip ni mmg cuka cgt cepah2kan baju dia..dia cuka ajak kita men gusti2..walaupun kita tecik agi, tapi kita tetap boleh lawan tau.."

"peace epan.. dah besar epan lawan lagi ngan abang alip tau..

Diorang ni..mmg lasak..mungkin sbb lelaki, jumpa jek nak ajak bertinju..yg lawaknye..si alip ni dah umur 4 taun..si epan br jek 1 taun 4 bln..tapi dah bleh lawan abang alip dia..garang epan ni..keh3..


suka betol dia main kat celah2 kerusi..pastu panjat sana panjat sini...aish..


kalau dah naik mende ni, jgn harap dia nak turun slagi tak penat..

Arghh..rindunya kat epan..hari tu kak lin msg. dia kata sepupu si Epan ni 2 malam mimpikan epan..sampai ngingau2 panggil nama Epan dalam tido..dia kata kat mak dia, dia ingat dia tido peluk Epan..rupanya sedar2 peluk bantal..ptg tu..ayah dia balik keje, blm masuk rumah dia dah ajak pi rumah epan..rindu sgt dia ngan epan..keh2..lawak plak dgr..dulu Epan ni dijaga sekejap oleh mak sdara dia..sbb tu sepupu dia rapat ngan Epan..

Aku pun rindu Epan gak..kalo tengok keletah dia..asik nak ketawa jek..nakal tu biasalah..dah nama pun budak2..lelaki pulak tu..lasaknye lebih la..tapi yg nakal tu la yg buat hati terhibur..;) Cuti ni dapat la jumpa pipan..Kak Lin kata pipan dah makin nakal sampai Kak Lin makin kurus la skang ni layan kerenah si pIpan...pasni aku nak jaga epan pulak la..da gemuk da ni..agak2 leh tak turun 10 kg???hehehehe

4 comments:

FdausAmad said...

salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek.

selambe.

gewd-gurL perhaps said...

alahai cerah je kekasih u too.. haha

pablo said...

tahniah atas pertunangan. semoga berbahagia.

suriya said...

terima ksih...:)