Tabung Masa Depan

Sunday, October 11, 2009

Ada Apa Dengan Dia????

Kadang-kadang ramai juga yang berkata aku ni fanatik sangat dengan Siti Nurhaliza. Aku hanya tersenyum bila dikatakan sedemikian. Bak kata Azwan Ali dalam blognya, 'Ada aku kesah???'. Suka hati akulah nak suka kat siapa pun. Nak fanatik kat siapapun. Ada aku mintak duit mereka2 tu? Dan yang paling penting, aku tak pernah pun nak mengata diorang minat kat siapa-siapa. Kenapa bila part aku suka layan 'Siti Nurhaliza' aku mesti dikata. (Dengan sedikit emosi menaip blog ni..) yelah.. cuba la kalau korang yang suka layan artis2 Hollywood tu dikata. Tak ke bernanah telinga beb!

Tapi kebiasaannya aku buat tak tahu je la bila berdepan dengan situasi macam ni. Memang agak rumit bila berdepan dengan orang yang agak 'anti Siti'(Siti ada hutang kat dia kot). Tapi ada gak kawan2 aku yang tak suka siti tapi tetap menghormati aku. Sayang kat kawan2 aku yang macam ni.. Cuma ada beberapa yang agak prejudis..erm..abaikan mereka..

Sebenarnya nak kata aku ni fanatik sangat dengan Siti Nurhaliza tak juga.Kalau nak tau aku hanya pernah membeli 1 sahaja Album Siti Nurhaliza dengan menggunakan duit aku sendiri. Itupun album kompilasi 'The Best Of Siti Nurhaliza'. So aku tak nampak kat mana fanatiknya aku. Memang agak tak suka bila aku di cop 'fanatik'. Aku hanya meminati..di ulangi..meminati beliau yang berimej bersih..itu sahaja..

Sekarang ni aku tengah layan lagu-lagu dari Album terbaru beliau 'Tahajjud Cinta'.



Best jugak lagu-lagu dalam album yang bersifat ketuhanan ni. Mana aku dapat album ni? Owh..ia dihadiahkan oleh 'seseorang'. 'Seseorang' yang aku tahu takde la minat sangat pun kat Siti tapi sangat memahami aku yang meminatinya..hehehe...suka3!!! thanks for this prize ye Acik Ultramen... ;p

3 comments:

SRIKANDI said...

isk..isk..ko ni dari dulu fanatik ct..asal ko bahagie dahla..=)

suriya said...
This comment has been removed by the author.
suriya said...

ye saya mmg bahagia..hehehe (^_^)v

Sunday, October 11, 2009

Ada Apa Dengan Dia????

Kadang-kadang ramai juga yang berkata aku ni fanatik sangat dengan Siti Nurhaliza. Aku hanya tersenyum bila dikatakan sedemikian. Bak kata Azwan Ali dalam blognya, 'Ada aku kesah???'. Suka hati akulah nak suka kat siapa pun. Nak fanatik kat siapapun. Ada aku mintak duit mereka2 tu? Dan yang paling penting, aku tak pernah pun nak mengata diorang minat kat siapa-siapa. Kenapa bila part aku suka layan 'Siti Nurhaliza' aku mesti dikata. (Dengan sedikit emosi menaip blog ni..) yelah.. cuba la kalau korang yang suka layan artis2 Hollywood tu dikata. Tak ke bernanah telinga beb!

Tapi kebiasaannya aku buat tak tahu je la bila berdepan dengan situasi macam ni. Memang agak rumit bila berdepan dengan orang yang agak 'anti Siti'(Siti ada hutang kat dia kot). Tapi ada gak kawan2 aku yang tak suka siti tapi tetap menghormati aku. Sayang kat kawan2 aku yang macam ni.. Cuma ada beberapa yang agak prejudis..erm..abaikan mereka..

Sebenarnya nak kata aku ni fanatik sangat dengan Siti Nurhaliza tak juga.Kalau nak tau aku hanya pernah membeli 1 sahaja Album Siti Nurhaliza dengan menggunakan duit aku sendiri. Itupun album kompilasi 'The Best Of Siti Nurhaliza'. So aku tak nampak kat mana fanatiknya aku. Memang agak tak suka bila aku di cop 'fanatik'. Aku hanya meminati..di ulangi..meminati beliau yang berimej bersih..itu sahaja..

Sekarang ni aku tengah layan lagu-lagu dari Album terbaru beliau 'Tahajjud Cinta'.



Best jugak lagu-lagu dalam album yang bersifat ketuhanan ni. Mana aku dapat album ni? Owh..ia dihadiahkan oleh 'seseorang'. 'Seseorang' yang aku tahu takde la minat sangat pun kat Siti tapi sangat memahami aku yang meminatinya..hehehe...suka3!!! thanks for this prize ye Acik Ultramen... ;p

3 comments:

SRIKANDI said...

isk..isk..ko ni dari dulu fanatik ct..asal ko bahagie dahla..=)

suriya said...
This comment has been removed by the author.
suriya said...

ye saya mmg bahagia..hehehe (^_^)v